EU-VAALIT

Hallitusluuta_640-640x320

Ennakkoäänestys alkaa huomenna : Muistakaa äänestää !!

Miksi nämä vaalit ovat erityisen tärkeät? Niin tärkeät, että komission puheenjohtaja Barroso puhuu kohtalon vaaleista. Nyt Suomella ja erityisesti meillä perussuomalaisilla on aito ja ainutlaatuinen tilaisuus vaikuttaa koko Euroopan poliittiseen päätöksentekoon. Tätä Euroopassa seurataan joko hyvillään tai huolestuneena, riippuen siitä miten hurahtanut seuraaja on EU:n liittovaltio ja tukipolitiikkahulluuteen. Muut puolueet voivat asettaa ehdolle ministereitä, komissaareja tai julkkiksia. Se kertoo ainoastaan heidän epätoivostaan, sillä vanhat puolueet tietävät, että me olemme ainoa todellinen ja uskottava vaihtoehto.

Muut puolueet ovat päätöksillään vieneet meidät tälle tielle, jonka päässä on itsenäisyyden menetys. Seisomme viimeisellä rannalla. Viiden vuoden päästä on jo liian myöhäistä korjata tilanne Suomen eduksi. Me olemme näissä vaaleissa ainoa oppositiopuolue, jota äänestämällä saat aikaan muutoksen. Peli kovenee, EU-vaalit lähenee. Me olemme aito kansanpuolue ja sen tulemme vaaleissa näyttämään. Nyt ei ole mahdollista protestoida ja jäädä kotiin. Äänestä, niin äänesi kuullaan!

mekka-m-sinisaloTerveisin,

Pekka M. Sinisalo